Ensamhet på gott och ont

Hihi, vet ni vad jag ska göra ikväll? Jag ska gå på bio med min lillasyster och se Mamma Mia! Ja, jag vet att jag såg den i tisdags, men ändå.
Jag ringde den ena syrran för att få sällskap, men fick istället med mig en annan. Det är bra att ha tre systrar, för det är alltid någon av dem som vill följa med.
Jag är bara så trött på att sitta i den här jävla lägenheten varje kväll och läsa böcker och titta på dålig tv. Just när jag sitter där är det faktiskt skönt, men så här i efterhand blir jag ju helt deprimerad bara jag tänker på det.
Jag har alltid varit väldigt bra på att vara ensam, eftersom jag vet att jag har vänner och att de finns där de finns, men nu börjar jag bli lite less. Samtidigt har jag alltid haft ett stort behov av sällskap när det är på mina villkor. Just nu är jag i en sällskapsperiod. Brukar vara så på hösten. Så hör av er om ni har en minut över, ok? Jag saknar er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback