Europride- fredag

Igår gick jag och Fredrick på stan på efm. Jag handlade en lila tunika och svarta leggings som jag ska ha idag. Och lösögonfransar och lila glitterögonskugga. Tur att man har Christer till hands. Han är för övrigt redan i full gång i badrummet med sminkgrejerna i högsta hugg. Kvällen i parken igår var hysteriskt rolig. Bäst hittills. Dragshowen såg vi inte röken av. Vi blev sittandes utanför jättelänge och vi blev bara fler och fler. Träffade en kille som heter Niklas och har blå tröja på bilden. Han hade köpt tröjan igår och inte tänkt på vad det stod på den, men vi var snabba att tala om det. Översta raden: "The best for your stick". Jag garvade nog i en kvart.



Längst till vänster ännu en Niklas, men den här gången Jockes styvbrorsas pojkvän.
Idag är det PARADEN! Ska bli hysteriskt roligt. Fredrick och Christer ska klä ut sig till skitsnygga brudar och gå en mil i hysteriska klackar. Själv ska jag sitta lugnt och stilla vid Slussen och titta på alltihop. Kort kommer imorgon.
Nu börjar det bli dags att rappa på, men man kommer inte åt badrummet innan Christer är färdig.
Kanske ska blanda lite drinkar istället? Klockan är ju ändå halv nio...
See you!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Tsss... "Träffade en kille som heter Niklas" Det står inget om hur fantastiskt och underbar jag är!

2008-08-07 @ 10:53:15
Postat av: mia

Men det visste jag ju knappt då. Sorry. ;)

2008-08-07 @ 12:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback