Fantastiska vårdcentalen

Mitt hjärta har fått värsta jävla fnattet.
Jag har ett hjärta som alltid slagit extraslag och oregelbundet lite nu och då, men senaste veckan känner jag det nästan hela tiden. Det är fruktansvärt obehagligt, eftersom mitt hjärta dessutom slår ganska hårt.
Ringde vårdcentralen imorse, för jag tänkte att det kanske borde kollas upp (även om jag gjort det förut, men länge sen), men hon i telefonen tyckte inte att det var så farligt eftersom jag haft det så länge. Typ "ring i slutet av augusti. Vi har inga tider". Tack för det. Visst är det skönt när de tar saker som folks hjärtan på allvar? Känns tryggt. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: A-K

Gör som jag, jag beställer tid via datorn - har inte blivit nekad hitills!!

2008-08-06 @ 13:04:33
Postat av: Nurse Mags

Som sagt, det sägs att har man extraslag när man anstränger sig så är det farligt. Så, sätt fart, ut och stavgånga så får vi se...

(Och innan Du Mia anmärker så vet jag att "stavgånga" inte är en korrekt term)



Dessutom heter det inte änniskor eller Lanne Lucas.

2008-08-06 @ 13:28:54
Postat av: mia

Viktigpetter!

Och hallå! Vill du att jag ska dö eller?

2008-08-06 @ 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback