grå söndag

Kom just hem från en runda i spåret med stavarna. Bestämde mig för att kolla hur jag mådde om jag ansträngde mig, och det gick faktiskt ganska bra, förutom att jag blev galet andfådd. Känns inte som jag orkar nånting nu. Men jag kände inga extra hjärtslag iaf. Alltid något. För övrigt så mår jag inte alls bra. Jag vet inte om det är magen eller vad det är, men jag känner mig tung i bröstet och det bränner bakom bröstbenet. Eftersom jag inte har nån matlust och får mer ont efter att jag ätit så misstänker jag nog ändå magen. Irriterande är det iaf, och jag är på dåligt humör och mår allmänt risigt.
Tog mig ändå till stan med Sofia igår för att se Mamma Mia igen, och det gick rätt bra ändå, ända tills jag vinkade av henne vid bussen och kom till tågstationen. Såklart gick det inget tåg. Jag hade tittat i tågtabellen på morgonen och kontaterat att det gick ett tåg 21.15, men då hade smarta jag inte fattat att det var lördag. Försökte ringa sofia, men det var upptaget, försökte igen, men råkade trycka fel i snabbvalslistan och ringde Kristina istället, vilket visade sig vara bra för mig, för hon skjutsade mig hem. Som sagt (i ett tidigare blogginlägg): underbara syster!
Tänkte spendera dagen i fåtöljen med OS, reprisen av veckans Big Shots och en och annan bok som sällskap. Måste samla krafterna inför morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback