Magen- min värsta fiende

Jag börjar bli galet trött på det här året nu, och det är ändå nästan 5 månader kvar till 2009.
Jag mår inte bra. Min fot är fortfarande inte bra, mitt hjärta har fått ryck och min mage hatar mig som vanligt. Jag försöker nu att få magen att gilla mig igen, men hon är sjukt svår att blidka.
Det här kan säkert leda till något bra trots allt. Jag börjar verkligen fatta att jag inte kan äta vad som helt utan att det får konsekvenser. Självklart har jag alltid vetat det, jag är ingen idiot, men det är så lätt att intala sig att det inte är farligt.
Farligt är det kanske inte heller just nu, men det kommer att bli om jag inte bryter mönstret pronto. Så nu är det goodbye socker och fet mat, och hallå grönsaker, frukt och mängder med vatten. Och snälla magen, försök att gilla mig, ok?
Jag är ju snäll egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback