Mamma Mia vilken film!

Kom just hem från bion där jag sett Mamma Mia!
Om ni inte sett den kan ni bara inte fatta hur helt jävla underbart fantastisk den är.
Man skrattar, ryser och förundras över hur vackert allt är, hur brilliant musiken är och hur duktiga alla är på att sjunga. Att filmen omnämnts som årets må bra-film är antagligen det mest sanna som någonsin sagts om en film.
Kan ni bara lova att ni ser den. Bara lova, ok?
Jag vill se den igen. Alldeles precis nu på en gång. Vill nån gå på bio?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Brosnan är INTE bra på att sjunga. Honom skämdes jag över. Annars var den fullkomligt underbar ja.

Postat av: mia

Brosnan kändes som en dålig skådis ur Days of our lives. Jag fick hålla för ögonen för att jag skämdes. haha

2008-08-06 @ 10:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback