Monster i badkaret

Imorse när jag stapplande och yrvaken skulle ta mig in i duschen fick jag ett ganska dramatiskt uppvaknande.
Intet ont anande drog jag duschdraperiet åt sidan och möttes av den största spindeln jag sett inne någongång. Den var ungefär en halvmeter mellan ögonen. Tänk hondjuret i Sagan om konungens återkomst.
Mitt hjärta slog så jag trodde det skulle hoppa ut, och jag som vanligtvis inte är speciellt rädd för spindlar visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag grabbade en typ 2-kilos La Redoute-katalog och dunkade spindeln till en liten brun sörja på badkarsbotten. Jag ryser bara jag tänker på det, men nu är han iaf borta. Och jag piggnade till fort.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Och du och Sandra som tyckte att jag överdrev med ert sjöodjur. Hahahahahaha...

Postat av: sandra

åh fy fan. ärligt talat så hade jag inte varit människa på resten av dagen. bläk.

dock så hade jag en sån här inne förra veckan, mår fortfarande dåligt.

isch

2008-08-19 @ 09:32:38
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/
Postat av: Magnus

Men tack Mia! Tack ska du ha för regnet då... Fyyy dig!

2008-08-19 @ 12:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback