Produktivitet är ordet

Nu har jag rensat ur nästan hela sovrummet för att förbereda inför tapetseringen. Jag har tömt kartonger med en massa gamla härliga brev som genast fick mig att le, ihoprullade snygga affischer som jag glömt att jag hade, diverse halloween-utklädningsprylar och annat som kunde kastas, lagras på vinden eller användas.
Det känns riktigt bra. Jag har en vision nu om hur jag vill att det ska bli när jag är färdig. Vi får väl se hur det går. Dessutom har jag spanat in en soffa som jag vill ha från ikea. Någon som vill åka dit och provsitta med mig?
Jag har också hälsat på föräldrarna, varit hos mormor och morfar och plockat plommon och sen gjort om dem till 5 burkar plommonsylt. Och jag har fortfarande halva helgen kvar! Herregud, var ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill provsitta ikeasoffor. vill ha en själv. en karlstad. men jag har väl varken tid eller pengar. eller. pengar har jag. för mycket. men dock ett köpstopp. djävulens påfund :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback