Skärpningsdags

Idag har jag verkligen inte gjort ett förbannat dugg. Har suttit i fåtöljen och slötittat på dåliga filmer och försökt få igång min nya ipod. Har också (i mitt sunkiga fettotillstånd) kommit till någon slags insikt. Igen.
Sandra och jag har bestämt oss nu. Nu får det vara bra med skräpmat, godis och hemmakvällar i soffan.
Dags för bra mat, frukt och stavgång på bestämda dagar. Banne mig. Semester är djävulens påfund vad gäller hälsosamt leverne. Dags att skärpa sig på riktigt. Jag vet, ni (och jag) har hört det en miljon ggr, men bättre att skärpa sig lite nu och då än inte alls.
Ett ärligt försök ska iaf göras.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag är ju på vet du ;) :)

och dessutom behöver jag en FET STOR spark i röven så jag kommer igång.

usch.

Postat av: sandra

men vad sjutton? här skriver man en kommentar så finns den inte med. suuck. undrar om det var för att jag skrev fula ord? har du censur? :p

2008-08-04 @ 19:47:45
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback