362 dagar kvar...

...till nästa jul.
Årets julhelg är avklarad, och snart är det här pissiga året slut. Jag tror att jag hatat det mesta av 2008 faktiskt. Ljusglimtarna har såklart varit ganska många de också, men det är ändå inte det man minns.
Under hösten skärpte sig iaf året och blev lite bättre, men jag har ändå stora förhoppningar på 2009, vilket såklart kommer att leda till att det blir ännu värre än 2008.
För att försöka få en positiv bild av det nya året och ha nånting att se fram emot, så har jag redan bokat biljetter till Anna Ternheim (present från mamma och pappa), Cirkus Cirkör, Tomas DiLeva och Rikard Wolff (present från Sabina den underbara). Behövs några ljusglimtar framöver.

Iaf så är jag tillbaka på jobbet nu, och det känns helt okej. Det är ju bara idag och imorgon och sen är jag ledig ett par dagar igen. Skönt. Man ska börja lite försiktigt så att man inte sliter ihjäl sig.
Har förresten börjar smida planer för min hall igen. Jag håller på och letar fram bilder som jag ska rama in och sätta upp efter att jag målat. Min vision är skitsnygg. Hoppas bara att resultatet blir detsamma. Ni får se sen.
Nu är det dags för lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback