Att göra i sommar

Det är en fantastisk dag ute.
Jag är på fel sida glasrutan och vill ut.
Och så saknar jag mina vänner.
En del är alldeles för långt bort, och en del är nära men känns långt bort ändå för att man aldrig hinner ses.
Jag längtar till sommaren. Det är nära en miljon saker som jag längtar till. Ett axplock:

Lars Winnerbäck-konserten i Strömsholm
Att cykla runt utan mål
Euro-Pride
Picknick på gräset i Strömsholm
Tylösand, om jag kommer dit
Belfast
Blå bron
Plantera blommor på balkongen

och en massa annat.
Jag brukar göra en "att göra"- lista (i mitt huvud) inför sommaren, som att åka till Vallby friluftsmuseum och sånt, men jag kommer aldrig dit. Kan nån följa med mig i år? Och har ni tips på vad som borde stå på listan?
Men då måste ni vara med och genomföra det sen också, ok?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

åka till kolmården..=O

Postat av: sandra

jag följer gärna med till blå bron med min trave böcker...

2008-02-26 @ 06:34:59
URL: http://ettkilominus.blogg.se
Postat av: mia

kolmården har jag alltid velat åka till. Jag har aldrig varit där. Vi får se om det blir i år...

2008-02-26 @ 10:19:33
Postat av: Magnus

Jag var i kolmården förra året, eller om det var förrförra.. Det var ju aptråkigt... Sån besvikelse. Jag som trodde det skulle vara lika roligt som när jag var 10 år... Men men, vad är väl en bal på slottet...
Jag vill åka karusell.. Typ b och d bana... STOR B O D BANA.... Muhahahaha...

2008-02-26 @ 11:46:32
Postat av: Jeanette

jag vill också berg- och dalbana. men grönan är inte lika festligt som liseberg. där har jag inte varit sen jag var 16 dock. men de hade goda banansplits, det minns jag.
jag vill spela minigolf också. sånt är alltid lika frustrerande. haha.
men jag tänker fortfarande propsa på kolmården, nu har de ju tigerbussen. så nyfiken på den att det riktigt spritter i tårna på mig. haha =O

2008-02-26 @ 13:53:44
URL: http://jeanette-w.blogspot.com
Postat av: mia

Jag tycker att vi alla borde ta en weekend i Gbg och gå på Liseberg och åka Balder!

2008-02-26 @ 18:34:25
Postat av: sandra

ååå gud så underbart!

2008-02-26 @ 22:21:39
URL: http://ettkilominus.blogg.se
Postat av: Magnus

När? när? När? När? Är vi framme snart? Jag är törstig!! Mia, jag måste kissa!!!

Postat av: Jeanette

hahaha...ni är så söta..

2008-02-27 @ 09:48:09
URL: http://jeanette-w.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback