Bakning

Åh, jag älskar verkligen internet!
Nu har jag sett halva första avsnittet av nästa säsong på skins (som jag är typ beroende av).
De förhandsvisar första avsnittet i 4 delar på kvällarna på deras myspacesida. :)
Serien har nämligen premiär i England på måndag.
Jag är lycklig.

Idag lyser solen starkt ute, och det kändes lite som vår i luften imorse.
Ikväll ska jag tvätta, simma och städa upp efter att ha bakat chokladbollar med anja och olle.
Fatta att det är gult strössel (som anja valde i affären), kokos och kladdiga fingeravtryck överallt. Men det gör inget.
Hemma har de grind till köket för att olle pillar på allting och springer runt fötterna på dem och klättrar upp till spisen osv.

Anja: olle kommer nog att äta all deg. Han måste nog stanna utanför grinden.
Jag: Men jag har ju ingen grind.
Anja: Hur ska vi då kunna göra kokosbollar?

En liten kommentar bara: Den som hade mest smet i magen när vi var klara var INTE olle.
Precis som jag trodde.


Kommentarer
Postat av: Kristina

De är ju så söta de små älskade barnen. Jag vill också baka med dem....måste boka in dem nån dag..:-)

2008-02-08 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback