frisk luft är bra?

Idag bestämde jag mig för att det är dags att bli frisk nu.
Alla pratar om vikten av att dricka mycket (vatten antar jag att de menar) och sen få lite lagom med frisk luft. Eller är det jag som hittat på det där sista? Jaja, i vilket fall som helst, så börjar jag nu att bli sjukt rastlös av att ligga på soffan och kolla på film, så idag släpade jag mig ut i solen för att fingå lite runt kvarteret.
Att jag inte varit på benen sen i torsdags märktes rätt tydligt. Mina ben var helt skakiga innan jag ens kom till Maxim. Och det är ju typ...25 meter...?
Jag gick iaf på ostadiga ben runt hela mitt kvarter, och nu ligger jag på soffan och vilar. Nog med motion för idag.
Dags att se avsnitt två på skins som laddades hem i natt, sen ska jag se Juno, som alla verkar älska.
Anna-karin, det aset, åker till thailand idag, men igår mådde hon ungefär som jag gör idag, så jag vet inte om jag är så avundsjuk egentligen.

Och för alla ni som läste Magnus kommentar på mitt förra inlägg:
ok, när ska vi festa? För ni följer väl med? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback