Gillar just nu:

Lyssnar: på Miss Li, fatta att det tog så lång tid för mig att upptäcka henne!
Läser: Allt av David Levithan. Har ni inte läst "Ibland bara måste man" än så gör det.
Gör: Jobbar, gör matlåda och sover (känns det som iaf)
Vill göra: Åka hem till mitt nya 1000-bitarspussel med älvor på
Tittar på: Snart Men in trees, Cityakuten och Gossip girl
Längtar till: När säsong två av Skins börjar sändas nästa vecka. Inte här dock, men...
Saknar: Mina vänner som jag alltid träffar för sällan
Vill ha: Plåster med nakna karlar. Magnus- ge mig! Jag lovar att jag ska ha dem på jobbet! ;)
Önskar: Att detta års olycka kunde sluta nångång! Och nej, det är inte jag som är klumpig.
Äter: Citronglass med maränger som nån har fått mig att bli beroende av. Tack. Verkligen.


Kommentarer
Postat av: sandra

citronglass! verkligen! och maränger! jäklar vad gott.

Postat av: Anonym

HAHAHAHA!!! Faan, jag får vara med på två meningar.. Så om jag säger att jag sitter här med ett plåster med en naken karl på och äter citronglass med maränger, vad säger du då?

Däremot sitter jag och lyssnar på Maia Hirasawas skiva och väntar på att få David Levithans bok "ibland bara måste man". DET DU!!
Fast, jag gör inte nåt av det egentligen... hihihi..

2008-02-05 @ 15:50:29
Postat av: Magnus - vem annars?

Faan, det blev ju bara strul med föregående inlägg...

Nytt försök!!
HAHAHAHA!!! Faan, jag får vara med på två meningar.. Så om jag säger att jag sitter här med ett plåster med en naken karl på och äter citronglass med maränger, vad säger du då?

Fast, jag gör inte nåt av det egentligen... hihihi..

Däremot sitter jag och lyssnar på Maia Hirasawas skiva och väntar på att få David Levithans bok "ibland bara måste man". DET DU!!

SÅ där ja....

2008-02-05 @ 16:04:52
Postat av: mia

Faktiskt, Magnus, så är du med på en till.
Det var du som sa att det var jag som var klumpig! ;)

2008-02-05 @ 21:32:10
Postat av: Magnus

Wow!! 3 st... You can´t touch this!!! Dansar som MC Hammer... iallafall i tanken, ligger ju liksom i sängen...

2008-02-05 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback