Grannjävlar

Åh, jag hatar verkligen mina grannar så grymt mycket så ni kan inte ana.
Sitter just nu och tror att nån har fest i min lägenhet. Det dunkar av basen, det skriks med i låtarna och ylas sånger på balkongen. Okej, om detta vore nåt som händer sällan, men det är verkligen varje helg, och de ger fan aldrig upp!
De festar till kl 5, sen antar jag att de sover ett par timmar, och sen börjar efterfesten.
Påminn mig om årets mål: att få mina grannar vräkta. Både de under och de ovenför mig.

Kommentarer
Postat av: sandra

vill du ha lite hjälp med vräkningen?

2008-02-10 @ 07:29:48
Postat av: Magnus

Ska vi inte tränga oss på och festa med dom då? Dom kan ju vara roliga ju.. Dom kanske har ett "podium/podie" (?????) att dansa på :)

2008-02-10 @ 08:43:14
Postat av: Anonym

Bara så där btw. Vi kan byta.. Jag tar dina grannar, du får några av mina arbetskamrater.. Dom kallar mig för kontrollerande, bufflig och favoriserande.. Veklingar säger jag, sköt ert jobb så slipper jag säga åt er vad ni ska göra. Jävla vårdkärringsmentalitet...

Fast i natt fick jag beröm, och natten innan oxå.. och faktiskt natten innan det oxå.. Jag är bra! :)

2008-02-10 @ 08:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback