I love Europe?

Jaha, då var det måndag igen, och självklart vräker solen ner ute. Eller vänta nu, vräker ner? Jaja, skit samma, ni fattar. Det är sol och jag jobbar. Som vanligt.
Helgen var lugn och skön med teater och asgarv åt Christer Sjögren.
Säga vad man vill om äcklet, men hans låt är den enda jag kan komma ihåg.
Och tragiskt nog var han ju bättre än nästan alla de andra Andreas Johnson- och Eva Dahlgren-kopiorna som sjöng i lördags.
*nynnar fint I looove Europe*

Hur som helst, på lördag blir det Carola och riktiga Andreas Johnson, Sanna Nielsen, Idol-Ola och Lasse Lindh plus några andra som jag aldrig hört talas om.
Jag är otroligt kluven över den här Häggkvist+Johnson-duetten. Alltså, Andreas i all ära, men Carola?!
Det är pinsamt att skicka henne igen! För 4:e gången! Europa kommer att skratta åt oss.
Jag kan höra de utländska kommentatorerna: Jaha, nu är det Sveriges tur och ni minns väl förra årets flopp med de där jävla glamrockarna, så nu kör de vad de tror är ett säkert kort och låter Carola sjunga igen. Moahahhahaa
Så är det. Jag lovar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback