Konspirationsteori

Okej, här är min konspirationsteori angående melodifestivalens deltävlingar.
Jag har i flera år misstänkt att allt som sker redan är förutbestämt av allas vår Christer Björkman.
Så här är det (nog):

Deltävling 1:
Ingen i denna omgång kommer att vinna finalen, så här spelar det ingen som helst roll vad som går vidare.

Delfinal 2:
Se till att Sanna Nielsen kommer till finalen tillsammans med någon som inte ger någon riktig konkurrens i finalen. Bäst att ta de falsettsjungande klonerna.
Se till att Androla (tänk Brangelina) kommer till Andra chansen så de måste sjunga en gång till innan de spiksäkert tar sig till finalen. Bidraget måste nämligen ha en extra skjuts i folkhemmet. Det är inte tillräckligt starkt.
Se till att något annat halvbra bidrag också går till Andra chansen. Allt för att undvika konkurrens.

Delfinal 3:
BWO går till final, antagligen tillsammans med Patrik Isaksson. Ingen av dem vinner finalen, så skit samma.
Inget av dessa bidrag vinner Andra chansen heller, så...

Delfinal 4:
Linda Bengtzing och Charlotte Perelli sätter här in lite riktig konkurrens mot Sanna och Androla. Tack och lov.
Antingen så väljer man att rösta ut dem så att Androla kan vinna, eller så blir det trångt på målsnöret. Inte för Bengtzing dock. Hon är körd när vi kommer så långt...

Andra chansen:
Androla går vidare. Det är det enda som är viktigt.

Finalen:
Här kan det bli spännande.
Charlotte, Sanna och såklart Androla slåss om att få åka till Serbien. Vem som vinner vet bara Björkman...

Så ring och rösta nu, ok? Det är ju så spännande! ;)

 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag vill att du är med och tävlar på min blogg. Visst vill du vinna ett myspaket? Kolla här:
http://junitjej.blogg.se/1203203559_myspaket_frn_t4use.html
Ha en trevlig söndag! ♥

Postat av: Pernilla

Ha, ha, ha! Den teorin håller i praktiken - det sätter jag mitt schlageröra på!

2008-02-17 @ 08:49:34
URL: http://livetmedmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback