Lördag

Åkte till Jessica tidigt idag. Hade köpt ett spel till Axel, och fick därför spela Bamses honungsjakt ca en miljon ggr. Ok, det var kanske tre ggr, men det kändes som en miljon.
Jag är en stark motståndare till det där med att låta barnen vinna bara för att de inte ska bli ledsna, men idag fick jag lätta lite på den regeln för att slippa starta ett världskrig under mitt besök. Okej, så, ibland kan man...

Hemma hos mamma och pappa ritade anja teckningar till höger och vänster. Jag gillade denna, som föreställer henne och mig. Jag är alltså den där stora med de gigantiska ögonen och det blåa...ehh..skägget?
Hon har hår i olika färger och röd och grön klänning. Hon var omåttligt stolt, och sprang runt och visade alla.

image135

Sen började det snöa, och det här var bara början skulle det visa sig. Just nu vräker det ner snö och blåser halv storm.

image136

Kommentarer
Postat av: patti

oj, snön saknar vi här. nere i skåne hade vi soligt hela dagen. =D ha en mysig lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback