Tidsfördriv.

Fy fan vad jag bloggar idag då. Det är bara pga att min tristess överträffat sig själv.
Nu har jag spenderat ett par timmar på en filt på golvet för att få nytt perspektiv på tillvaron. Det hjälpte inte, så jag slog på lite van Morrison, sen Miss Li, sen Winnerbäck. Inget hjälpte.
Sen rotade jag lite i en byrålåda och hittade en sak som vi lekte med när vi var mindre. En lång grön-vit ledad plastsak som går att göra figurer av. Jag tror att det här är Kristinas. Eller Ulrikas? Vem hade blå och vem hade grön? Jaja, kolla:

En svan (eller and), en boll, en hund och en racerhund:

   

Och så min nya favorit, som fick mig att skratta så jag började gråta:
Presenterar stolt- Jättemustaschen!



Fan, vad utrråkad jag är. Jag fattar inte. Kanske ska ta ett tag med mitt pussel nu. Bara lite himmel kvar nu. Nån som gillar att bygga himmel förutom min lillasyster? Jag behöver hjälp...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hahahahahahahaha...jag kommer att skratta åt jättemuschen hela dagen nu. tack för rolig bild!!!

Postat av: Syster Kristina

Det var Kikas som var grön, jag hade en blå! Du är jättefin på bilden.:-)
Kram

2008-02-21 @ 10:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback