Är man en schlagernörd så är man

Ok, nu har jag roat mig på youtube ett tag och letat esc-sånger som jag älskat och fortfarande älskar.
Kolla, lyssna och framförallt, njut...

Österrike 2003
, fy fan, jag skrattar ihjäl mig. Om ni bara ska se en video, se den här!
Norge 2003, åh, han är så söt, Jostein Hasselgard
Frankrike 2004, jag älskar den här låten. Franska ballader är fantastiskt.
Irland 1994, Jag hatade verkligen Irland när de vann (de vann ju typ varje år ett tag), men fick snabbt ge med mig. Låten är underbar!
Italien 1987, jag älskade verkligen "Gente di mare" när jag var liten, och gör det fortf...
Och hur skulle jag kunna göra en sån här lista utan lilla Nicole för Tyskland 1982
Och Magnus, den här är till dig (och jag hade rätt om texten!): Albanien 2004.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du glömde en av de bästa låtarna... och det där rörande Albanien ska du kanske radera, du framstår som en besserwisser med såna kommentarer. Det är inte passande för en sån fin flicka som dig...

Förresten, jag har glömt berätta en sak för dig.. Jag kom ju på här om dagen att jag blev inbjuden till en 3-kant när vi var på BMB.... Karln var ju rätt snygg men hans fru, njae.. Det var för mycket för mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback