Födelsedagsfest

Tänkte bara börja med att tacka alla som var med igår. Nu gjorde min födelsedagsfest helt underbar.
Jag hade en fantastisk kväll/natt, och det var så himla roligt att ni var med mig.
Och tack för alla fina presenter. Jag älskar er verkligen. Det hoppas jag att ni vet, men det kan aldrig sägas för många gånger...
Och så har jag börjat bli beroende av Heroes (tack söta sandra för det). Har sett de första 5 avsnitten nu, och behöver alltså lite fortsättning som du förstår. Skyll dig själv.
Jag är ganska trött nu. Spenderade första halvan av dagen med de underbara boysen från sthlm, även om två tredjedelar av dem sov nästan till lunch. ;)
Vi åt pizza och jag ville aldrig att de skulle åka hem. Vi måste ses oftare...
Iaf, tack allihop för att ni gjorde kvällen magisk. Jag borde fylla år oftare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback