Hurra för världens bästa Lasse!

Årets låt på Grammisgalan 2008:
Lars Winnerbäck- Om du lämnade mig nu.


Jag kan bara inte bli trött på den låten.
Jag är lycklig. Behöver jag säga mer?
Sen börjar jag bli lite trött på Kent. Visst, jag gillar dem skitmycket, men allvarligt så spelar det ingen som helst roll vad de gör. Så fort de gör så mycket som ansats till att släppa en ny skiva, så vinner de både Årets grupp och Årets album. Typ varje år. Varje skiva de gör låter ju exakt likadan som den som kom förra gången...
Jaja, skit samma, de är bra, men visst finns det väl andra bra grupper i Sverige också?
Och så söta Salem al Fakir. Jag säger bara 8 nomineringar! Och han vann 4 av dem.
Det här börjar bli som Guldbaggegalan, där typ 5 filmer är med varje år, och de är nominerade i alla kategorier.

Men snart är det Rockbjörnen. Ny tävling, nya chanser, eller ja, det är ju samma folk som röstar...

Kommentarer
Postat av: hanna

jag är verkligen inget fan av Winnerbäck men låten är grym [röstade på den!] men jag undrar mest vart Moneybrother tog vägen?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback