Ok, då gör vi ett nytt ryck

Imorse hade jag lite bråttom. Hade fixat allt och skulle hoppa i ett par jeans och kasta mig nerför trappan.
Var det bara att hoppa i dem? Nej, jag fick typ trycka mig i dem med kofot, så jävla tajta var de.
En liten ursäkt är kanske att de var alldeles nytvättade, men vad faan?!
Så här tajta har de aldrig varit.
Fick till slut ihop knappen och när jag drog in magen så mycket jag kunde fick jag efter mycket slit upp dragkedjan.
Det var visserligen risk för att de skulle spricka när jag satte mig på cykeln, men det gjorde de inte.
Nu jävlar måste det bli en ändring.
De här byxorna var på väg att bli för stora före jul. Jag var lycklig för det.
Nu är jag så fan inte lycklig längre.
Nu är det upp till kamp mot alladinasken, eller ja, det som är kvar av den iaf...

Kommentarer
Postat av: sandra

vet du. jag har det ganska hemskt nu och saknar ju fullständigt motivation :(
behöver verkligen bli nästa vecka nu.
annars blir jag en bloffgloffs igen :s

2008-01-09 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback