Party!!!

Så, nu är det snart äntligen lördag. Jag behöver en fest.
Den här fredagen gillar jag dessutom lite extra mycket, eftersom ekonomin för 2007 ska vara klar senast idag på mitt jobb. Jag känner mig visserligen lite viktig när jag betalar fakturor på hutlösa summor och fakturerar andra företag osv, men nu är jag verkligen trött på det!
Jag behöver verkligen en fest, och tur för mig då att nån smart person fyller år nästa vecka och bestämt sig för att ha en födelsedagsfest imorgon. hehe
Jag behöver få flamsa runt och dansa och skråla med i dåliga låtar med mina allra bästa vänner, även om jag kommer att sakna ett par stycken (anna och a-k då såklart).
Jag älskar er alla så mycket så ni kan inte ens ana. Jag skulle aldrig klara mig utan er.
Så, på med gala-stassen så ses vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Måste jag ha paljetter?

2008-01-11 @ 14:18:18
Postat av: mia

Japp. Alltid.

2008-01-11 @ 15:22:14
Postat av: Magnus

Har jag paljetter så ska du ha en boa! Då säger vi så!

2008-01-11 @ 18:19:13
Postat av: mia

ja, gud vilken uppoffring för mig...

2008-01-11 @ 19:22:43
Postat av: sandra

i'll be there :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback