Trött...

Åh, fy fan, jag är så trött att jag skulle kunna somna stående, fast nu sitter jag ner, så det kommer inte att hända.
Har varit på dop idag. Det var vackert och trevligt, och Albert var precis lika lugn och söt som vanligt.
God mat, gott fika och i slutändan hade jag samlat på mig så mycket points så att jag får svälta resten av helgen. Men det var det värt! Tur att jag bara ska på morfars kalas imorgon. Hehe
Sitter här under en filt och undrar vad jag ska göra. Läste nyss ut Kiki Strike av Kirsten Miller, om några tjejer som hittar en underjordisk stad under New York. Vad ska jag läsa nu då? Har högar med böcker hemma, men inget är intressant. Inte just nu iaf. Har nån något läsvärt tips? Anna- jag behöver del tre på vampyrserien! Hörde btw att en del fyra är på väg. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback