Mer musik, ge mig...

Det var dags att återigen uppdatera musiken i min ena mp3-spelare, så nu har jag en massa mer musik att lyssna på. Jag är nämligen inte en sån som byter ut. Istället skaffar jag mer musik, och när det inte får plats mer blir jag galen. Det är frustrerande.
Lyssnar just nu på Hallelujah. Jocke har fått mig att bli beroende av den. Lyssna
här. Har också (tack vare anna) äntligen fått soundtracket till Juno. Det är en salig massa söta låtar ska jag säga.
Så nu klarar jag nog av att stå ut på kontoret på måndag. Om A-S vill lyssna på min musik vill säga...
Har ni några bra tips på lagom lugn musik för kontoret? Eller förresten, den behöver inte vara lugn. Då somnar jag väl.

Ge mig nåt med en briljant vacker text bara så är jag nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback