Shoppingdags

Solen lyser, himlen är blå. Vad det är skönt att leva då... *sjunger extremt vackert och undrar vad fan det där är för sång*
Idag ska jag till stan och shoppa kläder med sofia. Måste ha några kläder som inte är svarta. Jag är verkligen hopplös när det gäller att köpa ljusa kläder, och detta har såklart lett till att jag nu håller på att lösas upp till en pöl så fort jag sätter ena tån utanför skuggan. Så, håll tummarna för mig, ok?
Annars då? Kontoret är lite svalare idag när vi (idioterna som håller hus i kontoret) dragit ner fläktvärmen. Jag lovar att nån satt den på varmt för att jävlas, för så där korkade kan vi väl inte vara, va?
Ok, svara inte på det där är ni snälla.
Snart dags för tonfisksallad-lunch och så vidare till the big city.
Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback