Vill nån ha en billig gubbe?

Idag har jag och Sofia varit barnvakt. Vi hämtade två extremt entusiastiska barn (anja och olle)  på dagis i spöregnet, och sen har vi varit på caféet och ätit glass, och på bibblan och läst böcker.
Efter att Ulrika och Tommi kommit hem så drog vi till Lustigkulla-grillen där vi åt hamburgertallrik. Ja, jag vet, jag borde ätit nåt nyttigare, men det var gott.
Imorgon ska jag försöka ta mig till badet och simma lite, eftersom min fot gör för ont för all stavgång jag skulle vilja utföra. Promenaden med kidsen idag gjorde inte saken bättre. Fan, jag hatar verkligen det här. Ska det aldrig bli bra?
Tänkte bara avsluta med Grillens urusla slogan som fick mig att skratta lite:

Gör som tjejen och killen, köp din mat på Lustigkulla-grillen!


Och förresten så såg jag en kul skylt vid en jordgubbssäljande kiosk i västerås för någon dag sen. Glömde ta kort, men så här stod det:

Svenska gubbar 25 kr/ styck

Det gäller att vara billig...

Kommentarer
Postat av: sandra

får man tradera bort gubbarna sen när man är kalr med dom ..?

Postat av: mia

Självklart

2008-07-05 @ 09:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback