...din sol, din himmel, dina ängder gröna...

Igår åkte jag till Jocke. Vi satt i bar överkropp (eller nej, jag hade bh på mig) och grillade på hans balkong. Sen såg vi Little miss sunshine och National Treasure 2 innan vi somnade.
Idag åt jag lunch med Kristina på Kajcaféet i Västerås innan jag tog mig hem under den stekande solen. Någonstans på mitten av gärdet som jag var tvungen att gå över för att komma hem så kändes det lite som att jag blivit förflyttad till Sahara, eller annan valfri öken.
Jag var helt slut och genomsvettig när jag kom hem, så jag bytte om, packade bikinin och åkte till badet. Låg där på gräsmattan och läste bok och solade, och badade emellanåt för att inte dö av solsting, och sen åkte jag till a-k där vi tog hand om några hemliga planer och åt snickerskaka i skuggan under äppelträdet. Kände mig sen tvungen att stanna till vid min pappa som fyller år idag. Grattis! Grattis!
Det har varit en underbar dag, men shit i helvete vad slut jag är nu, och vad händer då? Jo, såklart vill sandra ha med mig till spåret för stavgång. Glöm det, säger jag bara. Glöm det.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vekling!!

En annan, jag, har nu varit ute och dansat hela nätterna. Nu äter jag gårdagens rester...

2008-06-07 @ 15:17:01
Postat av: Jeanette

Sluta at snickerskaka utan mig...buhu..vill ocksa ha!!!

2008-06-07 @ 19:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback