Guds vänner

Jag tittar på Guds vänner i USA på ettan och är stum av chock. Och lite livrädd.
Shit, jag blir verkligen rädd för dem. De predikar för små barn som värsta sektledarna och får dem att tro att bara bibeln talar sanning. Ingenting annat finns att ens att överväga att tro på.
De pratar om aborter och jämför med förintelsen!
Just nu pratar dem om att de inte behöver acceptera homosexuella, för det står i bibeln att de inte behöver det, för Gud säger att det är fel. "De homosexualla har en gudlös plan för att utplåna det kristna samhället". Det är inte lite tvärtom, då?
För 10 minuter sen sa de att Gud har skapat alla människor och därför har alla ett lika värde.
Alltså, vad fan!? Jag blir så förbannad så jag kokar! Jag vill typ gråta. Hur kan de få hålla på?


 


Kommentarer
Postat av: sandra

jag såg programmet bitvis i LOST-reklamen men shit.

jag blir förstummad och matt...

vad tänker folk med?!?

Postat av: Jeanette

Jag kan inte titta pa sant, jag blir verkligen tokforbannad och vill sla de pa TVn.

2008-06-05 @ 06:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback