Människohamn

Sitter här i min alldeles nya kjol och väntar på att klockan ska bli tolv.
Jag har en lunchdejt på gräset med sandra och en massa sallad. Härligt.
Åh, Hurra! Just precis nyss kom en på mitt jobb in genom dörren och gav mig John Ajvide Lindqvists nya bok Människohamn. Om ni ännu inte upptäckt John så tycker jag att ni genast pallrar er till ett bibliotek eller en bokhandel och skaffar Låt den rätte komma in eller Hanteringen av odöda och sätter er och läser omedelbums.
Min vecka är räddad.
Igår spenderade jag två-tre timmar på min balkong med att gråta mig igenom en bok som heter Abela. Den var sorglig och jobbig och smärtsamt verklig, men ändå vacker. Jaja, hur som helst, jag grät som en idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback