Morgonpigg

En vecka av min semester har gått. Det här är vad jag inte gjort: badat, solat, haft picknick osv.
Det jag har gjort är att jag läst en massa böcker, pysslat och slöat framför datorn eller tv:n.
Visserligen skönt, men var fan är mitt semesterväder? Jag skulle ju ha sol.
Var i stan igår iaf och träffade Jocke och skulle shoppa snygga tröjor och linnen. Jag kom hem med 2 par byxor och en bh. Det är ju nästan samma...ehh...
Varför är det så att alltid när man har pengar att spendera och västa shoppinglusten, så hittar man ingenting! Jag blir galen.
Växlade lite pengar också. Åker ju om en vecka. Fatta vad krångliga de ska vara då. De har liksom euro i Dublin och pund i Belfast. Bara för att retas. Jag lovar.
Nu ska jag äta frukost och försöka läsa ut Människohamn. Den var ju inte så bra som jag hade trott. Eller, jo, den är bra, men lite seg.
Sen blir det kalas hos A-K för henne och Sandra. Snickerskaka- here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback