Solchanser

Snart ska jag kasta mig på cykeln med min salladsmatlåda och dra mig uppför alla (två) långa dryga backarna till blå bron där sandra väntar.
Ska äta mat med solen i ryggen och fötterna i vattnet, och sen slita mig därifrån för att åka tillbaka till jobbet.
Efter jobbet är det solning med a-k som gäller. Och kanske lite yatzy om jag har tur.
Ingen rast och ingen ro.
Man måste ju ta tillvara på alla sol- och sällskapschanser.
Förresten, jag tänkte att vi kunde ha en spela-kubb/bocchia/krocket-och-grilla-korv-på-engångsgrill-kväll.
Vill nån?



Kommentarer
Postat av: sandra

men självklart är man med på vadsomhelstsåvikanträffas-kväll...

tid och plats?

:)

sen väntar jag på "gissadjuret"-tävlingen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback