Underbara helg

                  

Igår hade vi alltså kalas för min pappa. Det började med stillsamt tårtätande och slutade i fullt vattenkrig.
Det hela började helt oskyldigt med att jag följde med anja ut för att titta på hennes nya vattenpistol. Det hela tog dock snabbt fart när jag hittade en egen i mammas förråd, och senare dök också en balja, en olle, en full vattenkanna och en busig pappa med 10-litershink upp. Behöver jag berätta hur blöt jag var? Men det var inget mot hur blöt min pappa var! Moahahahha
Iaf så lyckades jag dra mig hemåt och följa med sandra till stan för att insupa lite visor på picknickfilten.
Jag fick äntligen höra Tomas Andersson Wij, men resten var rätt lamt, förutom en västeråskille vid namn Erik Vilde, tror jag...

Idag har jag varit på sanda hela dagen och blivit brun, ätit glass, badat och svettats med sandra och kidsen.
Haha, på sanda med sandra, det var ju nästan kul...
Nu är jag trött som tusan och står i valet och kvalet om jag ska läsa bok eller rent av sova.
Livet är fullt av svåra val.

Kommentarer
Postat av: A-K

Härligt, äntligen fick du åka till Sanda!!

2008-06-08 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback