Vad är det för fel på vädret?

Så, igår fick vi ännu en typisk svensk regnig midsommar att lägga till listan.
Vi hann iaf fika och titta på folkdansarna innan regnat började falla. Det blev ingen dans runt midsommarstången för mig, som jag lovat Anja, men hon verkade nöjd ändå. Istället blev det att sitta tätt tätt under paraplyer för att inte bli genomblöta. Grillade sen hos mamma och pappa och efter det åkte jag till Sabina där hon och jag spöade skiten ur killarna i Pictionary. Vi var sjukt bra. Inte för att jag hade trott nåt annat, men ändå.
Mysig midsommar var det iaf. Trots vädergudarnas midsommar-hat.
Idag har det också regnat, till ingens förvåning. Min semester har ju börjat. Förhoppningsvis får jag iaf lite bättre väder än förra året, för annars börjar jag gråta.
Jag skulle städat idag, men istället har jag lyckats fördriva dagen med att inte göra ett förbannat skit. Jag har faktiskt inte ens en aning om hur klockan redan kan vara halv sex. Vad har jag gjort idag? Jag gick ju dessutom upp tidigt.

Imorgon ska jag iaf ut och stava. Dags att göra lite nytta på semestern också. kan ju inte bara ligga här och slöa.
Passar på att gratta underbart söta sandra på födelsedagen lite i förväg, av händelse att jag inte bloggar imorgon.
Så, GRATTIS! Du är fantastisk. ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh. tack söt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback