Varför lär jag mig aldrig?

Imorse skulle jag klä på mig som vanligt, och precis som vanligt så ratade jag de vanliga kläderna jag brukar ha, och började leta efter kläder som inte används så ofta. Jag drog väl ut några stycken, provade och ratade dem lika fort.
Ungefär i det här skedet så blir jag tjurig och tar på mig nåt av de vanliga plaggen iaf, och de andra åker än en gång in längst in i garderoben eller hamnar i en hög på golvet där jag sparkar lite på dem som straff.
Men inte idag, nej, idag var jag djärv och tog en tröja som jag aldrig använder (tror jag haft den en gång bara).
Och nu, när klockan är halv tolv, så har jag redan ångrat mig i flera timmar.
Den sitter dåligt, åker ner över axlarna och är lite för kort.
Varför, VARFÖR, kan jag aldrig lära mig att det finns ett skäl till att den har sin plats längst in i garderoben?
Och varför är de kläderna alltid snygga på morgonen när man står stilla och posar framför spegeln?
Jävla kläder att luras.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Varför är det så farligt att den åker ner över axlarna då? Axlar är fint...

2008-06-09 @ 15:44:58
Postat av: mia

Ja, men det är jobbigt när den inte ska vara så.

Dumma tröja.

2008-06-10 @ 08:10:05
Postat av: Magnus

Gå upp i vikt, fyll ut den då. Den är ju så för att du gått ner så mycket i vikt ju. Skyll dig själv!

2008-06-10 @ 08:35:44
Postat av: mia

Alla förslag är bra, utom de dåliga, heter det ju...

2008-06-10 @ 10:43:44
Postat av: Anna

tjo och tjim! nu ar det mindre an en manad tills du kommer hit! da kan vi vandas over klader tillsammans! puss puss

2008-06-10 @ 13:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback