Villakvarter=labyrinter

Okej, jag har gjort det. Gått vilse i Hallsta alltså. Jag trodde ärligt inte att det var möjligt, men jodå.
Jag bestämde mig för att ta en tripp till skogen vid Bergsbron idag, så jag gick dit och skulle sen vända och gå samma väg tillbaka när jag fick syn på en stig som verkade gå parallellt med den jag kom dit på.
Jag valde den andra stiden, och efter ett tags vandrande tornade nåt stort vitt upp sig framför mig- Vattentornet! Hur?
Därifrån finns bara en väg, och den går rakt ner till det nybyggda villaområdet. Jag gick gata upp och gata ner och hade ärligt talat ingen aning om var jag var. Bara nya hus och nya gator. Jag hatar villakvarter. Alla gator ser lika ut. Plötsligt var jag totally lost.
Jag tänkte att så småning om måste jag ju komma ut, men "så småning om" visade sig ta betydligt längre tid än jag hade tänkt.
Men efter mycket gående så kom jag iaf ut vid min mammas jobb. Väl hemma stod stegräknaren på 6211 steg, så det blev en lång promenad till Bergsbron. Motion fick jag iaf. Gick dessutom 5 km med stavarna igår.
Det är nu ni ska säga att jag är duktig. Okej?

Kommentarer
Postat av: sandra

du är typ mer än duktigt; du är skitbra! :)

Postat av: Magnus

Min nya mobil har GPS, vill du låna?

2008-06-24 @ 08:06:46
Postat av: Jeanette

duktig du är. =D

2008-06-24 @ 09:05:01
URL: http://xamountofwords.bloggspace.se
Postat av: mia

Åh, GPS! Ge mig! Dessutom är din nya mobil snyggare än min. Byta? :)

2008-06-24 @ 23:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback