Det finns en clown i mitt revir

"Det finns en clown i mitt revir
Det finns en vän och en fakir
Jag kan se dom alla tre
Dom längtar lugn i levaland
Men dom gå aldrig hand i hand
Dom lever upp till sin kliché

Det bor en clown i mina skratt
o En fakir i varje natt
Det bor en vän i mina lugn
Det finns en sliten myt i allt
Det finns en vind som blåser kallt,
som blåser eld i värmeugn
Men varför vindar blåser kallt
Där finns det frågor överallt
Du behöver inga svar
Men följer med när tanken far

Det finns en stress i allt det där
Det finns en press i allt som är
Jag rusar fort i hopp om frid
Men det finns tid att gå bakom
Att göra fel och göra om
Ja, allt du har är massa tid"

-Winnerbäck- Fenomena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback