Det går åt rätt håll

Jag var lite orolig imorse när jag åkte till sjukgymnasten. Jag tycker att min fot varit sämre senaste veckorna.
Tålyften som jag skulle göra har jag knappt klarat av, och det har gjort ont när jag gått, men hurra, han sa att det kändes bättre än sist! Det onda är bra ont och beror antagligen på gymnastiken, och kör jag bara på som jag ska så borde det tydligen inte göra ont nästa gång vi ses om fyra veckor. Hurra! Jag längtar!
Jag längtar efter sandra och våra stavar. Jag vill att det här ska bli bra så jag kan komma igång igen. På riktigt.
Ska försöka ta mig till gymmet den här veckan iaf. Måste komma igång nu.
Det funkar inte att ligga på soffan och kolla på tv och äta godis längre. Jag behöver en rejäl spark i arslet så jag fattar det en gång för alla! Hur svårt kan det vara egentligen?
Jag vet ju att jag mår bättre när jag sköter mig, men måste det vara så satans gott med godis då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback