Ge mig ett torp...

Nu har jag betalat resan också...
Bara att vänta nu.
Nu ska jag bara köpa årets EuroPride-biljett och få min semester godkänd (av mig själv), så har min sommar potential att bli en riktigt bra sommar.
Jag har ju dessutom en biljett till Winnerbäcks konsert i Strömsholm att längta till. Och förhoppningsvis (om föräldrarna godkänner) en tripp till Halmstad där jag kan få sola på mitt älskade Tylösand i ett par dagar.
En annan sak jag vill göra är att fixa en kolonilott. Ja, jag vet, det är sjuk pensionärsvarning på kolonilotter, men jag behöver få odla saker som inte funkar på balkongen. Jag vill kunna åka dit och gräva och peta ner frön och vattna och se hur saker växer pga mig. Vad kostar det att hyra en kolonilott? Nån som vet?
Eller ett torp! Det skulle jag kunna tänka mig. Mitt i skogen helst, eller vid en sjö.
Ja, en sjö ska det nog vara.

Och förresten, GRATTIS till mina underbara föräldrar som idag varit gifta i 37 år.
Jag älskar er! Ni har gjort mig till den jag är nu, och det är inget dåligt jobb ni gjort. Hehe
Ni är bäst!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback