Kan man fuska i bowling?

Sitter just nu på jobbet och lyssnar på Ted Gärdestads underbara Himlen är oskyldigt blå.
Himlen utanför är dock rätt tråkigt grådaskig idag.
Var nyss på systemet och inhandlade dricka till morgondagens fest. Hittade en ny xider igen. Spring hette den påhittigt den här gången. Jag vet bara inte varför jag alltid envisas med att köpa dem, för de är aldrig goda.
Det slutar alltid med att jag är löjligt exalterad innan jag har smakat, och sen tar jag en klunk, grimaserar och ger bort den till nån annan som inte har några smaklökar.
Jaja, jag köpte Smirnoff ice också, så jag överlever nog.
Ikväll är det bowling och mat med jobbet, och jag planerar att sopa banan (haha, jag är så vitsig) med de andra.
Mina planer går ju, som vi vet, inte riktigt som jag tänkt, men jag planerar ändå.
På söndag är det stor shoppingrunda med Sofia. Jag har en lista på saker (eller kläder) som jag ska ha, så jag kommer antagligen inte att hitta nånting vettigt. Men snälla, håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du vinner ;)

Postat av: mia

Det gjorde jag inte. Jag hade ett bowlingproffs (a-s) i mitt lag. :)

2008-03-29 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback