Lång vecka framför mig...

Åh, jag älskar verkligen CSI! Jag vill ha Gil Grissom som chef. Då skulle jag nog aldrig byta jobb.
Så, iaf, första etappen av den här helvetesveckan är avklarad. Det regnade hela dagen, men det var lite mysigt när jag cyklade till jobbet. Det var inte så där kallt vinterregn nämligen, utan mer vårregn, så det är ok.
Snubben från IT-enheten var och kollade min dator idag. Det var inte grafikkortet som det var fel på såklart. Nej, han skakade på huvudet och mumlade nåt om att han skulle ta den med sig, men inte idag.
Jag är fortf lite rädd för honom, ni vet efter det pinsamma ehh..hrm..vad ska man kalla det...missödet(?) förra året.
Jaja, bara han lagar skiten så jag kan jobba så är jag nöjd.

Jocke ringde mig precis när jag klev in genom dörren efter jobbet. Jag var skitirriterad på allt, trött och hatade allt som har med det här året att göra (tar det aldrig slut?), och han lyssnade ordentligt och hummade och höll med på exakt rätt ställen och sen bytte han helt ämne och fick mig att skratta hysteriskt tills jag var glad igen.
Jag älskar när han är sån...

Och Magnus- jag har skrivit på listan nu, men mest för att jag är livrädd för Carola.
Bara så att vi har det klart för oss, ok? ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

vadå för missöde? va, va, va? nyfiken i en strut.
Om ganska exakt en vecka sitter jag i ditt vardagsrum och kollar på film och äter pizza. passar måndag eller tisdag bäst? :D

Postat av: Anonym

Porrsurfande på jobbdatorn... Nakna karlar som visade allt... Jag är fortfarande chockad!!!!

2008-03-10 @ 23:03:33
Postat av: mia

Ehh...alltså, Magnus (för jag antar att det är du, ditt as), kan vi ligga lite lågt med det där kanske?
Jo, Anna- tisdag är klart bättre. Jobbar ju till 19 på måndagar. Kul! Jag saknar dig sjukt mycket!!!

2008-03-10 @ 23:08:01
Postat av: Jeanette

hahahahahahahahahaha...

2008-03-11 @ 08:21:30
URL: http://jeanette-w.blogspot.com
Postat av: Magnus

Vadå as!? och vadå ligga lågt? Det gjorde säkerligen inte penisarna du tittade på, dom stod säkert resligt..

2008-03-11 @ 12:43:33
Postat av: mia

Alltså, nu måste jag faktiskt försvara mig! Det var inte med flit ju!

2008-03-11 @ 14:58:44
Postat av: Magnus

Känns det jobbigt nu igen?

2008-03-11 @ 18:09:13
Postat av: sandra

*asgarvar i hemlighet*

2008-03-11 @ 19:20:22
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se
Postat av: Jeanette

*asgarvar också i hemlighet*

2008-03-12 @ 08:25:31
URL: http://jeanette-w.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback