Mer ensamtid till alla!

Så, då var det måndag igen.
Min lediga söndag gick förvånansvärt fort, fast jag gick upp tidigt.
Jag bestämde mig för att åka till stan, så jag åkte dit (med mobilen kvar hemma!) och strosade runt i solen ett par timmar.
Gick till stationen när jag tröttnade. Köpte en pocketbok och satt där länge och läste medan solen värmde min rygg tills tåget kom. Åkte hem och kollade på Heroes, men det ville strula hela tiden när det var som mest spännande.
Fick se 6 avsnitt iaf. Det är kanske världens bästa serie.
Sen var det typ kväll.
Men tack för att ni respekterade att jag ville vara i fred. Ingen ringde! Jag är imponerad.
En sån här dag är ett tips till er alla. Ta er lite ledigt om ni har chansen. Det var underbart.

Nu är det snöstorm ute. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback