Skridskodrottning

Så, idag har jag åkt skridskor.
I början när vi klev ut på isen såg vi nog mest ut som Bambi, men man vande sig ganska snabbt faktiskt.
Det var inte riktigt så svårt som jag hade fruktat, men inte heller så lätt som jag hade hoppats, om ni förstår...
Jag kommer nog dessutom att ha skön träningsvärk imorgon är jag rädd.
Igår hade vi speldejt hos mig med fika och Myrstacken. Ett gammalt barnspel som tillhör min lillasyster.
Jeanette vann. Grattis till henne! Vi borde spela mer spel!
Och idag, våffeldagen till ära, ska jag hem till A-K efter jobbet och äta högvis med våfflor! hihi
Men inget godis, eftersom sandra och jag skakat hand på det.
Jag lovar att åtminstone göra ett ärligt försök.

Kommentarer
Postat av: sandra

och jag jagar dig runt kvarteret med blåslampa om du käkar sött. that's a fact.

Postat av: Magnus

Jag blev kallad för dum i huvudet idag..
Jag messade med en snubbe som hade spelat bort $25000 inatt.. Jag svarade att det är ju tur då att dollarn är så billig, hade det varit för 6 månader sen hade det kostat dig 50,000 skr till... Han blev jättesur.. Jag som försökte se det ljusa i tillvaron..

2008-03-26 @ 14:06:14
Postat av: Jeanette

hahahahahahaha..fan va roliga ni är sötskallar.

2008-03-26 @ 21:42:02
URL: http://jeanette-w.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback