Yatzy-galningarna i sitt esse

Maxi-Yatzy-match hos A-K igår.
Fy fan vad roligt vi hade. Hon är helt galen.
Jag hade skrattkramp i både käkarna och magen när jag gick därifrån.
Vi spelade 5 ggr (jag vann 3) och åt snickerskaka och salta pinnar som galningar.
Mysigt var det iaf, och välbehövligt.
Nu har vi bokat in våffelätning på Våffeldagen och så ska vi försöka få ihop en speldag framöver.
Nån som vill vara med och spela knäppa spel en hel dag, typ?
Och ok, den totala poängen på de 5 omgångarna vann A-K med 1721 mot 1702.
Men jag vann flest gånger. Det är viktigast.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill också spela yatsy. det är ju typ det roligaste som finns! :)

2008-03-06 @ 12:25:49
Postat av: Jeanette

snickerskaka utan mig??????!!!!!!!!!!!!!!! fy fan..

Postat av: mia

I know!
Vill ni vara med nån helg då?

2008-03-06 @ 14:02:54
Postat av: Jeanette

men JAAAAAAA!!!!!!!!!

2008-03-06 @ 14:42:25
URL: http://jeanette-w.blogspot.com
Postat av: sandra

jamensjälvklart!

2008-03-07 @ 10:02:55
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback