Bye Bye QAF...

De senaste veckorna har jag spenderat min tid med att ta mig igenom 5 säsonger av amerikanska Queer as Folk.
Jag var lite kluven i början, men shit vad den slog den torra brittiska versionen med hästlängder!
Nu har jag sett de tre sista avsnitten, och jag har lett mellan tårarna i nästan tre timmar nu.
Vad fan ska jag göra nu då? Jag saknar det redan! Jag skrattade åt de som grät när sista avsnittet av Vänner gick, men nu förstår jag dem. Det känns tomt på nåt sätt. Löjligt, jag vet, men fan, det här är en skitbra serie!
Jag får börja om från början.

För att citera de sista orden som sas i sista avsnittet:

"As our lady of disco, the divined Gloria Gaynor has always sung to us:
We will survive."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback