Ge mig nya kläder!

Ännu en härlig lunchrast i solen, men denna gång med A-K som sällskap.
Känslan av att jag måste köpa svala sommarkläder blev tydligare än någonsin.
Jag har bestämt mig för att köpa fina kvinnliga sommarkläder i år, och skita i om jag tror att människor tycker att jag inte ska ha dem för att jag inte har fotomodellsfigur. Jag har bekymrat mig för det alldeles för länge.
Timmen i solen har dessutom gett mig snygg grisrosa färg, men jag vet att den snart förvandlas och går över åt nån slags brun nyans.
Jag vill kasta mig i kanalen och sen ligga på de platta stenarna vid blå bron och lyssna på forsen i bakgrunden.
Men det ännu några veckor tills man kan bada utan att kasta sig upp innan man ens hamnat i vattnet.
Det enda som är bra är att då kommer man iaf upp, vilket är mitt stora problem varje år. Stege, nån?

Kommentarer
Postat av: sandra

rep?

annars kan vi bygga nåt. typ.

;)

2008-05-29 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback