Grattis!

Tänkte bara passa på att skicka ett jättegrattis och ungefär hundra kramar till ursöta sabina som fyller år idag!
Ses på söndag!

Idag ska jag åka till Jocke efter jobbet. Han tror att jag tänker vara inne och måla hans hall, men jag har planerat en eftermiddag i solen. Han vet inte om det, men jag hade tänkt picknick på gräset med kycklingsallad från gränden. Jag har tom rakat benen så jag kan sola dem. *imponerat sus från publiken*
Man måste ju ta vara på de soliga dagarna.

Annars händer inte mycket just nu. Jag lyssnar på Ola Salos ljuva stämma och önskar att klockan ska bli tre väldigt snart. Typ nu.
Take care, Darlings. Och njut av solen nu för fan. Lova.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag ska sällskapa med solen snart... lovar ;)

2008-05-09 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback