Konståkning och sandlådemys

Okej, jag tror att jag väljer att inte kommentera föregående inlägg.
För min egen skull.
Nästa år blir det nog ingen Topp 5 lista för min del. Jag ger upp. Ärligt.
Så, lite kort om vinnaren iaf. En rätt nördig men lite söt kille som inte kan hålla tonen och är allvarligt värdelös på engelska sjunger en rätt tråkig låt medan världsmästaren i konståkning åker runt honom på en plastmatta på typ två kvadratmeter. Alltihop ackompanjerat av världsmästaren på fiol. Klart de ska vinna. De har ju nästan ansträngt ihjäl sig. Dessutom kan sångaren inte säga s ordentligt. Bara det är ju ljuvligt. Så, Grattis Ryssland. Jag är iaf glad att ni slog Grekland.
Nog om detta.

Idag har jag firat min underbara mamma. ♥ 
Sen hamnade jag i en sandlåda med syrran, Anja och Olle där jag grävde ner mina fötter för första gången på en sådär 15 år. Hade glömt hur mysigt och kallt det var. Gungade lite också, men varför är gungorna så små? Jag fick halvt blodstopp i benen efter dryga tio sekunder. Kan nån göra lekplatser för vuxna?
Hemma nu, på balkongen och väntar på att min mat ska koka färdigt.
Imorgon är det vardag igen, och en dag till lön.
38 kronors-budgeten är för längesedan spräckt.
Var det någon som trodde något annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback