Målning, grillning och hemlängtan

Åh, det är helt ljuvligt ute. Helt varmt och vindstilla(!) och grönt.
Jag har en lunchdejt med sandra idag, men innan det har hon gett mig lite jobb, eftersom jag "ändå säkert har tråkigt på jobbet". Hon känner mig alldeles för väl.
Fick en trevlig överraskning när det visade sig att vi stänger kl 15 imorgon. Jag skulle annars jobbat till 17.
Så nu drar jag till Jocke istället direkt efter jobbet för att hjälpa honom att måla hallen och sen bli hämtad där på lördag av systrarna som bestämt att vi ska grilla hos föräldrarna.
För övrigt så har jag kakel i mitt badrum nu. Skönt. Det tar sig. Snart bara en vecka kvar tills jag åter ska ta min lägenhet i besittning. Kan knappt vänta.
Helgen verkar ha potential för att bli riktigt lyckad. Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Syster Kristina

Så det är klart med grillningen? Bra! Bra också att jag vet att jag ska hämta dig så jag inte glömmer bort..;-) vilken tid var det? kommer inte ihåg vad du sa när du frågade, för det gjorde du väl?*hihi* ses på lördag
Puss och kram

2008-05-08 @ 10:18:14
Postat av: sandra

jag dyker upp på ditt jobb om nån timme då; så du får lite "att bita i" :p

Postat av: mia

Nej, kära syster, jag frågade aldrig.
Däremot så lovade sofia att ni skulle hämta upp mig. :)
Jag trodde att ni hade pratat.
Hämta mig när ni vill.
Puss

2008-05-08 @ 12:34:42
Postat av: syster kristina

skojade såklart, visst kommer vi. Hör av mig om tid. Puss puss

2008-05-08 @ 15:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback